stl 38, mascara och var fan la jag minnet?!

min packning vållar mig en del huvudbry.. kanske inte VAD jag ska ha med mej utan mer NÄR fan ska jag hinna få ner bröten i resväskan? kläderna i sig, ligger i en hög i vardagsrummet, dom valdes ut för några dagar sedan, men allt de andra, vad de nu kan vara jag kanske vill ha med mej? tandborste? ja den får ju med.. får väl botanisera bland tonårsdöttrarnas sminkattiraljer o se om nått lockande vill följa med.. har iofs redan plockat Annas halva garderob med, stl 38 är en skojjig storlek har jag nu i dagarna upptäckt, definitivt roligare än tältmodellen stl 48, o så tar de mindre plats i resväskan hehe! inget av mina kläder passar längre, så möjligen får jag anfalla nån annan dotters smink, så man fördelar gracerna lite.. snubblade iaf över ögonbrynsnopparen på kontoret, den får nog med.. el om jag fixar de hemma innan.. försöker tänka praktiskt o logiskt här, just nu med packningen då, men se de funkar inge vidare alls! känns som bomull i skallen idag :/ så kommer ja på nått typ: DET måste jag ha med mig det ska ja komma ihåg, så tar ja å lägger fram det sen.. o sekunden senare är de borta.. kanske får ha en lite fatalistisk syn på den där resväskan.. de som kommer med, kommer med, de andra inte..
minne?? de ska jag komma ihåg, så tar ja å lägger fram de sen... o...

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vi är så lika... Puss puss

2012-05-16 @ 14:14:54
URL: http://dagbok.ersing.se
Postat av: Carin Danielsson

Ha det så jättemysigt ni bara kan! Hade oxå anmält mig men fick ju tyvärr avboka pga den här skiten med benet. Men som sagt ha det bra och krama alla från mig

2012-05-16 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0