sondag

godmorgon alla!
jag o syster sitter nu i tystanaden o myser vid vars en dator i receptionen.
det ar kolsvart ute o 20 gr varmt ca. tyst o lugnt bara nattportiern o vi :D
vi har druckit pulverkaffe o suttit utanfor bungalowen och kannt pa morgonens stillhet
flygresan igar var ok dem forsta 4 tim sen var det drygt!! hade motvind over hela prtugal sa vi blev 40 min forsenade dessutom :(
mellanslagstangenten pa detta tangentbord har nog semester ifall det ser knasigt ut!
nar vi landat o hamtat vaskorna var den stora fragan kissa el blossa forst!? blev halv ciggo sen toa o sen blossa igen haha
bussfard till hotellet og ca 25 min sen fick vi vara lagenheter! poolside wayyyy to go us
4 meter utanfor dorren sa kan man simma haha
vi laddade kylen m vatten bade med bubbel o utan
sen var det gemensam mat o killarna i sallskapet tittade pa nan fotbollsmatch da gick ja o syster hem o hade lite egenmys! vid 21 var de samling o gratis sangria ihhhhfarligt gott! far bli veckans lyx det, sangrian, sockerkick o alkohol, slog ganska omgaende, men vi sov gott!
tidigt i sang och sa ar vi uppe med tuppen haha
idag tankte vi leta upp nagon billig affar for inkop av flipflops, cigg o en bikini till mig, sen bara ga runt o se hur det ar i omgivningarna. kanske vi aker tll havet en tur!
solsmorja pa och mer kaffe trallalaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0