RESA förbannade prylar!!

alltså, ärligt talat, PACKA är INTE min grej!!
e ju skitsvårt! kläderna o träningskläderna e väl ok, dom e nerslängda,
(förutom springshortsen för dom hittar jag ju såklart inte nu då, så dom struntar jag i)
maxade smink-plåster-bra-å-ha nesessären till en mellanstor, när den e full är den full och då är de stopp!
den är nu lagd i väskan.
knyckte sen helt sonika en av dotterns ill-rosa ryggor, den får bli handbagage.
VAD har man i den?! pass, pengar o piletten?!
eller trycker man ner sånt som man glömde putta i resväskan innan man låste den?!

WHAT EVER, nu stänger jag resväskan o hoppas slippa öppna den igen!
förrns vi e på kanarieholmarna då....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0