fredag morgon...

NU är dagen här, RESDAGEN !!
vaknade så där hastigt, ni vet, man lixom får bråttom upp, hann inte ens titta på klockan, men hörde tack o lov att gubben var kvar hemma! (ett förförligt brötande i köket)
skyndar upp och ramlar ut i köket.
kaffedoften är ett av mina livselixir!!
sedvanligt muttrande utbyts och jag tar den heliga kaffekoppen å smiter ut.
när jag gick ut var det sol o blå himmel, när jag går in 7 minuter senare tvärgrått :(
tuuuuuur man ska åka till sydligare breddgrader hehe
kändes lite som att : jaha här kommer jenny, då går jag i moln, tänker solen
SKIT I MOLNEN !! jag ska åka ida´trallalalalaaaaaa´
har pussats med maken massvis och lite tårara när han åkte, gråtig som jag är,
nu ska jag ringa alla barnen å snyfta o pussa via telefon, och hoppas oliver vill sjunga ekorrn satt i granen för mormor...
nu ska jag njuta av en kopp kaffe till på trappan o sen inväntar jag svärföräldrarna runt tio-draget!
 


Kommentarer
Postat av: Monica/Happy

Å va härligt!!!!

Önskar dig en toppenresa och ha det så kul med alla mamamiare.

Synd att det ska stickas så många käppar i hjulet för mig.Annars hade jag varit med på alla mmb:s resor.

Du får ta en paraplydrink åt mig....hahahaha



HA DE NU SÅ TOPPENKUL!!!!!!!

Kraaaaaaam -----(-----(@

2012-05-19 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0