första lilla blogget om resan!

om 2 dagar åker jag o min syster till kanarieholmarna!!
en hel vecka all inclusive- NAJS !!
resan kommer att starta från mitt hem runt 11 tiden, fredagen den 18 maj
och jag beräknar väl troligen att vara åter hemmet senare på söndagen den 27 :D
Åker hem till syster för att mest troligt riva upp hela packningen o vara allmänt velig o jobbig ang VAD som ska tillbaka ner, antagligen åker nog allt tillbaka o dessutom inser jag att jag glömt nått "superviktigt"... om jag känner mej själv rätt då... vilket jag troligen gör... här har vi då ett guldläge för ett krafigt utbrott av hysteri!
på väg till ängelholm har vi planerat in sista-minuten-panik inköp,
PULVERKAFFE i kvadrat är överst på den listan!
vår chaufför för dagen är: PAPPA stackarn, vi är snälla döttrar o låter honom ta en kaffe i cafet på citygross så han slipper släpa sig runt med oss två fnittertippor dividerande om vad hur när o varför vi ska handla vad vi nu kanske kommer på att vi vill handla.. eventuellt...
på vägen mellan halmsrad-ängelholm tänker vi vara djupt koncentrerade på sistaminuten koll av våra bankkonton via ajfån å håtese, och väl framme på flygplatsen kommer vi att febrilt springa runt å försöka förstå hur vi får ut våra biljetter. SEN vi kastar oss på ett flyg i ängelholm o dimper ner på lämpliga arlanda en timme senare. (attackblossar innan givetvis)
kära fadern har bidragit till vår stora glädje med en hotellnatt så där väntar mys-spa kväll samt gratis frulle :)
lite div body-fix inkluderande hårfärg, vax o annat kletigt ska utföras och då är tanken att en skvätt alkohol skall inmundigas tillsammans med detta.
jag ska ta doggybag fr frullen med mig o visan siktar in sig på den fruktansvärt elaka handlingen att läska mej med en MC... jaja förhoppningsvis will I survive ändå :D avis men iaf...
lördag morgon kl 9.00 sharp e de samling på terminal 2 !!
to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0