20 okt torsdag

*SKRATTAR* tiden för mig jaja, gubben min var igårkväll på sammankomst inför jaktresan i nov, hoppsan, ingen som kunde hämta på kvällen.. då ringer vi frun...
Så, summan av kardemumman blidde att jag körde härifrån halv tio o vart hemma igen strax innan halv tolv..
alltså blev det inget litet inlägg igårkväll som de var tänkt.. nåja idag blir det nog flera ist!
skall till tandläkaren 13.15 och förhoppningsvis ta bort stygnen i munnen, känns inte ok med en mindre fiskerulle i total-trassel i munnen och det kliar som faaaan!! ja kommer att få kronisk kramp i tungan!!
är där o petar o pillar hela förbaskade tiden...
idag är det dessutom räkningsdax, är nog det tråååkigaste jag vet, att sitta o knappa in alla dessa förbaskat långa OCR-nummer men de ska ju göras å sen e man av m de i en månad... frågan är bara om ja ska göra´t innan el efter tandis.. får grunna på det..
NU: frukostdax
ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0