19 OKT ONSDAG

Hallåååå alla!! Long time no see!!
här är jag äntligen igen, livet har varit en smula rörigt o fibron har hållit mig under isen lääänge!
har massor att ta igen nu känner jag!!
varje gång jag är ute m Bella (hunden) tänker jag i skrift, blogginl efter blogginlägg skrivs ner i min hjärna men kommer inte längre än så!
kåserier, anekdoter happenings å tårar, allt har jag samlat på hög och nu är det FULLT!
har saknat all ork o energi för något annat än det nödvändiga...
dax att ta en walkabout till butiken sen ska jag skriva, kvällen är ändå ensam idag så tiden ska finnas!
på lut ligger bilder, tankar om mat o en hjärna som helt oförberett kuggade över totalt i ett hett bad avsett för avslappning... ibland blir man förvånad själv faktiskt.!
ses snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0