fre 12 nov. som det kan bli...

idag är det fredag, 12 nov, här sitter jag och klurar på vart oktober tog vägen? och varför har vi aprilväder om det är november? sol, regn, snö och is om vartannat. 
har precis lämnat barnen på skola och dagis o det är tyst tyst i huset t.o.m bella är stillsam. 
igår blev jag tillfrågad om att vara ordinarie sekreterare i mc-klubben jag tillhör, efter mycket om o men tackade jag ja, jag har inte en susning om exakt vad en sådan gör men antar att jag nu kommer att ingå i styrelsen och därmed vara en viktig person, känns ju bra det. att vara en viktig person då.. har blivitlovad hjälp från underbara anneli som nu avgår vars plats jag ska försöka fylla, och tole som är vise sekrt. skriva kan jag ju, kanske skulle skriva hela protokollet på rim? bara för att jag kan? årsmöte med inval är på lördag.. jisses, de e ju i morgon.. hua nu får jag börja bli nervös tror jag! asch de kan ju inte gå mer än åt pipan och alla vet att jag inte gjort detta innan så dom har nog överseende :)
nu ska jag byta sida, leta upp ett word-dokument att fylla med ett roligt inspirerande kåseri om vardagen :) 
kram till alla o välkomna tillbaka :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0