25 nov

liiiten anings radarstyrd på morronen.. mmm, japp de e man allt! skulle alldeles ovaken ta en kopp kaffe, trött som få tänkte jag att en liten uns socker i kaffet så vaknar jag snabbare! vinglar fram m koppen te bänken, inser att jag inte har nån sked.. äh jag häller direkt orkar inte ta framsked...
wooopss så hade jag hela sockerskålen i kaffet..
blev liksom inte kaffe m lite socker, utan mer som socker m lite kaffe..
trött som en gnu tänkte jag att jaja ja dricker ändå, rör inte om det så ligger de väl kvar i botten.
men NEJ de smaka apa, å jag e ändå en liten sockergris.. blää bara hälla ut å ta nytt..
så nu med nytt kaffe i högsta hugg sitter jag här, knåpar m pekfingervalsen å har t.o.m fått in en ny profilbild :)
å en bild på kontorsdörren som kom på plats igår.. dyr dyr dyr va den men fiiint blev det :)
så idag är det storstädning av kontoret som är på G, ska knäskura golvet m tomteskur å rotborste ja :)
kram alla, de kommer mer bilder, lite före-efter-varianten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0