25 nov igen...

usch var blev min energi av.. skulle ju göra så mycket idag men ack.. här sitter man på rumpan och kommer liksom inte igång..
har så fina planer till kontoret men ojojoj vad jag inte riktigt kan få ändan ur..
vet ju att bara jag börjar på det så går det som en dans så VARFÖR ska det vara så svårt??
har en usel dag idag tror jag.. vill inget orkar inget å e bara nästan alldeles färdig.. att hjärnan säger att nuuu ska jag göra det o det el det å kroppen säger asch nää vill inte..
det är JOBBIGT att ha det så, blir så stridigt i huvudet och man blir så trött ända in i själen.
vill vill vill vill.....
dom mörka tankarna blir så stora, varför ska JAG vara sjuk för.. varför har jag åkt på denna dumma förbannade fibromyalgi? å vad fan ska jag ha nått konstigt som heter bipolär 2 å  va skittrött el megapigg, och ovanpå de va medicinallergisk så jag inte kan bli bättre.. fyy fan för de mesta idag!!
hurra för å va sjukpensionär när man e 37 år.. -NOT !!!
pengarna räcker aldrig till det man vill heller...
tänk om man vann 10 000 kr.. då lovar jag att jag hade åkt till ge-kås fastän den affären e min värsta mardröm!!
bara att få åka till citygross å handla hem all den mat man skulle vilja ha, inte bara den man behöver.
-wiihaaa !! vad är man om det är sånt man önskar sig om man vinner en storvinst??! mamma o hemmafru bigtime på gott o ont..
ovanpå allt annat av dagens elände är ju att DET ÄR TORSDAG, gubben min kommer hem i runda slängar 2-3 i natt suck.. hatar torsdagar har jag kommit på...
barnen blir välan överlyckliga för de blir nudlar till kvällsmat idag, favvomaten som sällan serveras men idag är en uschlig dag o mor orkar inte vara bullmamma idag. 
så blir det när man har kollision i hjärnan mellan vilja o kunna :(
nu är klockan kvart i 16 å ett barn är i puklabacken, 2 barn meckar m ritningar till pepparkakshus o jag sitter o nästan kryper in i ugnen som jag satte på 200 grader, officiel anledning: pepparkaksbak (inofficiel: frusen mor.. )
kanske vi ses en sväng till senare, annars går ja å kryper ner i mitt svarta hål tills i morgon.
kommentarer emotages tacksamt om dom innehåller mycke "tycka synd om"

Kommentarer
Postat av: Ina

Bara kramar om!

ÄnglaHäxan

Postat av: Mia - Olivers morsa

du är världens bästa mamma & mormor

puss o kram

mia & oliver

2010-11-25 @ 16:18:12
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0