15 nov

GÄÄÄSSSP!
Isch uscha urk vad jag är trött
ögonlocken svajar på halv stång å de som brukar vara klart kaffe på termosen till mig..
goa rara maken ser alltid till att det finns kaffe klart men se idag försov han sig stackaren..
å stackars stackars mig ovaken som ja va tog jag å hällde upp i en kopp o tog en klunk.. -bläää kallt gammalt kaffe tvi..
var bara å hälla ut, dra igång bryggaren (räkna till tio kaffemått idag är baskemej överkurs)
å nu sitter jag här å räknar sek tills kaffet e klart.. att de ska ta såå lååång tid stackars stackars mej
som grädde på moset vaknade alla ungarna bums så några 5min mamma-lugn kan ja se mig i stjärnorna efter!
-NU är kaffet klart!!
kaffe bloss på trappan, SEN kanske ja lyckas vakna. iaf på ena ögat..
 ocj ja, jag är fortf mätt sen svärmors ljuvliga middag igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0