14 nov

hej hopp å godmorgon :9
ja vet ja vet, de e INTE morgon, snarare förmiddag, men jag har hör o häpna faktiskt sovit till kl 10 idag!
wihaaa när gjorde jag det senast?
typiskt, bara för det missade ja en "catfight" !!
ordspråket: Arga katter får rivet skinn passar ju bara såå bra:
-lille maken var i full färd med att duka av bordet, då smet en av katterna upp på bordet å skulle knycka sig lite lökkorv. trodde den ja!! maken fick tag i katten å jisses vad dom kunde kivas!! å rivas....!
maken avgick med segern, fick fatt i katten tillslut och ut med den!
men ni ska veta, som han blödde från händerna, det droppa över hela golvet!
det var nu INTE läge att skratta när jag hörde honom berätta detta, men ni ska veta att jag såg ut
ungefär såhär: ~ det var svårt att hålla munnen i styr haha
 nu är det lite ren tvätt (läs 2 ton) som ska sorteras sen blir det till svärmor o svärfar på farsdags-middag :) vi ses kanske tills en senare kvälls rapport :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0