13 nov forts

såå nu vart alla morgonens måsten avklarade, simskolebarnen åter hemma, alla har fått frukost, gubben min har åkt till skogen m goa matsäcken å jag har tagit disken å röjt köket.

Spelat dinosarie-memory m lukas 4 år, gissa om man blir impad av alla dessa kluriga krångliga lååånga namn dom där urtidsmonstren har som han kan..
men hör själva: -PARASARUOLOPHUS, PACHYCEPHALOSAURUS, PTERANODON.... uttala dom direkt om ni kan!!
själv fick ja sitta och stava mig igenom dom hua..

Nästa val ska jag rösta på det partiet som vill ge sjukpensionäreran mer pengar.. fy vad jag avskyr när det är för mycket månad kvar o mina "egna" pengar är slut.. inte för att den slanten är så stor var månad men nu skulle jag vilja ha en peng att spendera på mig själv.. Skulle vart skoj just nu å kunna kika in på nån mysig scrapp-sida å köpa sig nån ny inspirerande pryl, el kanske hm.. el kanske köpa sig nå kul grej på tradera...

nåja... vad är en bal på slottet..?
ja har ju massor av tvätt att roa mig med :)
see yo´ later alligator (el triceraptos) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0