1 dec hurra & not...

hej blogg-vänner..
dec idag..
24 dagar kvar till julafton å f-kassan har inte fått tumme ur ÄN å bet ut mina pengar :(
less man blir, har ju ett födelsedagsbarn 20 dec, ett den 30 december å en liten kille som blir 5 år den 6 januari..
å så var det ju jul däremellan..
nån som vet vart det där trädet finns? det som det växer pengar på? -inte det? nä de ante mig..
igår knäskurade jag 2/3 delar av kontorsgolvet, jissa om ja har ont i knän o armar idag :( men inte klar än så ja tar mig en förmiddagsfika på kaffe å panodil å sen skrider ja till verket!!
bella den lilla fulingen har tuggat i sig hela lukas pepparkakshus, så nu på morgonen har jag gjort mer deg, får ju baka ett nytt, tro lukas höll på å strypa hunden haha!
kanske anneli o lilly kommer på fika o pepparkaksbak idag, ska bli kul isf :)
hade såå mycka jag ville skriva om men den lilla ork o energi ja har får gå till kontoret, sen ska jag dra igång tradera med buller å bong igen, kan ju inte lita på att f-kassan gör vad den ska..
dax å ta tag i skurborsten vi ses senare :)
Psst... alla barnen vart såå lyckliga idag, JULKALENDERN har börjat! (svindyr men vad gör man) dessutom blev det chokladkalender i år med :) glada som lärkor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0