17 sept

hej igen alla!
idag orkar jag INGENTING, trött, håglös o anti !
dåliga samvetet rlingade till så tänkte får väl göra nått då..
på armlängds avstånd fr min pall finns spisen, så ja sträckte ut armen o drog igång den på... 175 grader.. hmmm vad ska ja baka som ska vara 175 gr? blev bröd till mig det :P
fram m papper o penna o byttor å bunkar,
a little bit of this n´a little bit of that och vips så hade vi ett finfint bröd :) OCH RECEPT! (därav papper o penna till bakningen) landar strax i nya kategorin recept för nyfikna läsare. veckoplanen är iaf att tömma tvättstugan o få ut sista jordlasset i trädgården, hur de blir m detta återstår att se!
har iaf startat en maskin tvätt nu, så snart dax å hänga upp.. fast först måste ja ta ner dom 4 maskinerna som redan är torra o hänger uppe :P
det har varit en massa födelsedagsprat svärfar fyller idag, maken i övermorgon o elias (bennys brorson) på fredag, och jag har upplyst familjen om min önskelista för min födelsedag i mars, äntligen äntligen fyller jag 40 !! löpband är önskat, maken knäckte sig totallt o undrade vad det var för fel på skogen o bolmenbanan?
de e inge fel alls, förutom att de kommer att komma massor av snö snart o bli glashalt, o nu när man börjar bli till åren får man va försiktig, och även om man snart antagligen tom kan köpa nya höfter på biltema, är det nog dumt att försöka springa ute på snö o is... nåja.. önska kostar ingenting... nu är snart tvätten klar, dax att ta på klätterselen och ge sig i kast med mitt eget himalaya, må jag ta mig över tvättberget o nå fram till tvättmaskinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0