FREDAG 28 okt

heeej igen alla!!
vilka 2 räliga dagar jag haft :( har vart på ett sju jävlars dåligt humör alltså, jag som vanligtvis älskar när ungarna e i köket o hjälper till, el bara i samma rum som jag, vill ju ha dem nära...
men ack o nej dessa 2 dagr har jag bara fått spader... -UT UR MITT KÖÖÖÖK bums!!
fy känner mej så illa usel.. men men.. gubben e trist å tråkig, inge skratt där inte, ikväll hägrar rådjus-styckning, halloweenkalas å tösabits-hämtning.
äntligen ska min vilda tilda komma en hel helg, ska bli så in i bänkens roligt, saknar ju en bit av mitt hjärta när hon inte är här.. får sätta henne i renoverings-arbete, hon kan måla om på kontoret :) elin kommer att bli sååå lycklig hon fyller år på måndag, äntligen fyller hon 10 å då får man egen mobil i detta hemmet, som hon har längtat! har köpt en lila-metallic begagnad o anna har varit skickebud till 3-butiken o köpt ett kontantkort o en 100 kr laddning :) tror jag kommer att bli sms-bombad :)
idag MÅSTE jag:
1, baka bröd till johan
2, städa lukas rum
3, städa toaletterna (har bar 3 st urk)
4, dammsuga av kök, hall, o vardagsrum.
vill inte alls men får göra ändå, blir lite gäster m småbarn på lördag-kväll så inte så bra m småsaker o hundhårstussar överallt då.
hmmm... sitter å funderar på om det faktiskt kan vara sockerabstinen som gör mej så jäklars lättirriterad, var nog ingen hit att få det samtidigt som "pms".. ingen bra kombination stackars pappa fick sig en radänga igår..
nåja nu blir det ett blogginl till i en annan kategori, sen är de dax å dra igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0