onsd 2 nov

fadderullan tjohej här har ni mej :)
denna dagen blev ju då inte som det var tänkt nej...
skulle firat min systerdotter idag men se de blir det inte..
ska först o främst dra igång tvätten, en smula ebb i garderoberna, tvätta är såååå trist, vill absolut inte alls men nu är det ett måste, bara dra på sig säkerhets-selen och ge sig i kast med himalaya-berget i tvättstugan!
sen blir det sistan på älgen, bara male som ska skäras ner o malas, tur ungarna gillar maskinen, bara förse dem m kött o lök så maler dom :)
*hämtar mer kaffe*
ikväll ska det bli kul att laga mat, passade på att skära ut riktigt fina skivor av älgen igår, de ska kryddas nu strax och ligga i kylen o gotta till sig! sen är det dax att göra en ny stor laddning av johan-sallad, dvs rivna morötter, riven palsternacka, strimlad gurka o vad vi hittar i kyl o matkällare :) ska åxå se om jag kan klura ut nån citron-vitlöks-sås till köttet.
någonstans mellan allt detta måste jag dessutom åka in o byta bil med maken, ska oljespruta underredet ikväll, ja inte på mej då utan på bilen lol
fast kanske gubben......! (om jag har tur)
nåja det om detta nu dax att dra igång, VIIIIIILL INTE ALLS! de tråkiga iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0