9 nov

Vilken morgon...
hjälpt anna å baka (kl 7 på morgonen ) en minikladd-kaka att ha med o bjuda tjejkompisarna på, ägg o bacon frukost till alla barnen..
serverade anna lite frukost på sängen med kaffe o en treo, stackars min tös, nästan konstant skallebank de senaste! Hoppas de släpper snart..
gubben min önskade igårkväll att jag kanske skulle vilja vara så bussig att ta ett kraft-tag i tvättstugan o övriga källaren, minsann... då tänkte jag på bloggen *skrattar* han borde nog läsa den för han vart heeeelt övertygad om att jag inte ens brytt mej.. lustigt, här har jag gnällt över avsaknaden av energi o ork I flera dagar just ang tvätten så e de de första han påpekar när han kom från jobb igår.. 
idag ska jag iaf ta ett rejält röj därnere, för idag har ja ingen som ska skjutsas nånstans!
 I morgon bär det av hem till lilla mamma, ska roa mej i systugan lite, bla sy nya brallor till lukas, blir väl enklast möjliga joggingbyx-modell, han har kommit in i perioden "ojsan hål på dessa byxorna med" ....
sen ska ja hjälpa mamma m flaggorna med, ska bli roligt, hon får "betala ut lön" i form av cigg :) level är hårdvaluta :)
nä dax å mumsa klart på äpplet o sen är de källaren som gäller!
kram till alla!



Kommentarer
Postat av: Ina

Du kan la ta & röja här med?

Inte?

ta hand om min gryta kanske?

Inte det heller?

nej nejS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0