7 nov sååå usel dag..

uscha uscha.. blidde ingen bra dag detta, att de ska va så förbannat jobbigt med "måsten", hela dagen blir bara skit då..
 varför ska jag alltid behöva ha de såhär? så trött å depp ja blir :(
den goda energin har inte infunnit sig idag, känns oöverstigligt att behöva masa sig ut i bilen m hund å ungar för å hämta upp en dotter o leverera en hund till maken.. önskar han kunde ta med byrackarn direkt på morronen.
noll inspiration o bara superstressad inombords på nått konstigt vis... vill ju med hjärnan orka så mycket men ändå orkar kroppen inget. har med våld fått fötterna att trampa ner till tvätten, mera våld fått händer att hänga den o eldar i kaminen så de ska torka snabbt för tror inte de finns en enda ren klädtrasa i huset (känns så iaf, men klart de finns lite bottenskrap i de flesta garderoberna) önskar att min industimaskin fortf levde, den tog en stor tvättkorg i stöten o vart klar på mindre än en timme.. jag HATAR tvätt å jag avskyr min stora tråkiga åbäkiga fula buss :( JAG VILL HA EN VANLIG LITEN KOMBI m drag o bensinsnål motor!!
så ska de lagas mat, tvättas mera, nattas barn, le mot maken.. hoppas han måste åka tillbaka till jobbet efter hundkursen, vore nog humanst för alla parter, gnällfia som jag är idag..
snart firar vi 11 år ihop och bröllopsdagen närmar sig, förra året vart 10 års jubileum då var maken på kill-fest m sin bror och på bröllopsdagen var han ute på annat galej..  när jag påpekade att det är snart lite firardax undrade han varför, är det nått att fira?? guuuud jag blir så trött på sånt..
gnällt av mig nu för en stund, ja skulle kunna fylla sida upp o sida ner idag men får nog nöjja mej m detta.
tack bloggen för du finns... nånstans måste man få pysa över..
är det bara jag som får totalbryt på detta viset?

Kommentarer
Postat av: Ina

Minns knappt min egen bröllopsdagS



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0