2 nov mera....

så trött så trött... kl visar 15:40, to late för powernap to early för att kudden ska hägra..
dessutom måste jag strax köra in till stan o byta bil m gubben, tänk om ja sluppit..
älgen är iaf klar nått positivt iaf..
vad fan ska man ta för att få en snabb energikick? socker är ju numer totalförbud, annars ligger kakburken fruktansvärt illa till... hmm..
finns hemma : chips, ostbågar, arraksbullar (dammsugare) chokladflarn, drömtårta....
gissa om min självkontroll just nu är fruktansvärt hårt ansträngd...
kroppen skriker efter snabbt socker!!!! kanske kan jag lura den lite om jag tar en sukett i kaffet?
nått måste iaf till för jag är så slut att jag inte ens orkar resa på mig...
kan tala om att äpple känns INTE lockande för fem smack! tur kanske att vi inte kunde köra till lovisa, för gud vet hur de hade gått, jag är ingen jäkla heman, ja hade glufsat i mig både tårta o kakor.. för om ja e bra på matlagning är syster mig 10 ggr bättre på bakning..
suck.. tycker synd om mej själv o undrar hur länge ja ska orka stå emot sockersuget...
får väl köra lite egenvård: ställa mej på vågen 5 ggr o beundra siffrorna, dra byxorna upp o ner utan att knäppa upp dem (vi talar om jeans här, INTE joggingmodellen) ta ett äpple o sätta på kaffe starkt som fan...

Kommentarer
Postat av: AngelWitch :)

Hang in there, det blir bättre, LOVAR! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0