10 nov himmel o pannkaka

göta petter va ja e opigg!!
nuuu längtar ja verkligen efter en kopp rykande hett kaffe med massor av socker i!
fast jag vet ju precis varför ja känner mej alldels slut, jag ska till mamma idag o "jobba", roar mej lite med orden där, för de e ju inte jobb, jag ska bara stryka o vika flaggor o nån riktig lön (inte ens svart lol) blir det, jag gör de för jag vill o så får lukas om han orkar leka m kusinerna, ska i vilket fall bli lite skönt att komma hemifrån en smula, o sjukpensionär när man e 38 då tar man varje tillfälle att kalla vad som helst för "jobb" !!
de bästa o finaste i denna kråksång e att jag får ett fack ägg (strykande åtgång på dom här numer) och att jag röker på mammas cigg, dvs för en fattigloppa som jag spar ja mina egna hehe man får inte vara dum! och känner ja min mor rätt skickar hon en ask el 3 med hem o pappa kastar in en liten present på kontot på fredag (fast DET vet man aldrig.. ) men hoppet finns!
*väcka-barn-paus*
sådär, då har ja hojtat på ungarna, elin e så svåååår lik sin mor antar jag, alldeles hopplös att få ur sängen!
frukost klar, hembakat icke-bröd med 2 skivor skinka, bacon, o kokt ägg till johan, dubbelmacka med gurka o skinka, ägg o äppelbitar till elin o så en liten matsäck till lukas, smörgås, kalla köttbullar, ägg o äppelbitar, tror ja ska göra en termos varm choklad med, så han har å göra medans jag är i systugan m mamma :)
snart e äggen klara, jag ska ta mitt frukostäpple o sen e de hej-o-i-vej!
byrackarn har börjat löpa å FYYYY vad jag tycker de e ÄCKLIGT!! moppen står redo mitt i köket o ja tror ja torkar röda "duttar" konstant bläää...
idag är det torsdag, det betyder att maken inte kommer hem förrns mitt i natta, så kvällen kommer att bli lugn!
nu rä det dax att jaga på ungarna en smula, ses kanske en sväng senare idag!
tjohopp trallala kaffet gjorde susen även ida

Kommentarer
Postat av: Ina

Saknar nya inlägg!

ÄnglaHäxan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0