11 april valium...?!

Okej.. Konstaterar att op-flytten ställer till alldeles kolossalt i tid o rum här! Hela operationen har TAGIT ÖVER min hjärna helt, tankarna kretsar obönhörligen, ohejdbara, som i en egen obrytbar bana runt detta som ska ske.. Allt praktiskt som måste el iaf bör ordnas o bestämmas innan maler som en grottekvarn i mitt huvud... För självklart har jag fått operationstid mitt i årets troligen absolut sämsta 4 veckor! "Min" bil har tvåor som ska släckas o ombesiktning innan den 20 april, (notera detta är mitt op datum)
En skog ska markberedas (skulle redan vart gjort men denna eviga vinter...)
OCH planteras inom de närmsta 2-3 veckorna annars kan vi hiva plantorna som tyvärr dör om dom inte kommer ner.. Stackars granbebisarna! (slöseri m både pengar o barr o jag opereras om 9 dgr, dvs mitt i)
Elin har massor med scout-aktiviteter bla 20:de 23:dje och läger kristihimmelfärds... (Op datumet var?!)
Och som grädde på moset har JAG anmält min älskade till en 4 dagars resa på sin Mc, mot spännande hemliga mål...
-Gissa när?! Kristi himmelsfärds... :/ när opereras jag? Nämde jag det innan?
Jag har inte alls någon krisartad kollision i huvudet..
Nej nej inte alls...
-Kan nån räcka mig en tvångströja å några hundra valium?!
Hur kan halva mig jubla o le fånigt lyckligt o längta som en unge till julafton och den andra halvan sliter håret fr huvudet i stora tussar och svär värre än fan i vild förtvivlan?!
Tell me?
Egon Persson: -och?! Hur ofta ber jag maken vara hemma? Lätträknat...
Vem säger: kom hem när du kommer, bara du känner dig "färdig" (mat o matlåda finns oftast att tillgå) hmm de e jag..
Men sen har vi hon, den där, som gör mig till just mig... Som vet att med själ o hjärta uppskatta och älska alla små, (nybryggt kaffe på termos var morgon) o STORA ting (tex nästa ALLA räkningar i hans låda)
som denne man ger och gör för mig o vår familj..
Vem har lust att "ställa till det än värre" då?! Inte jag..
MEN DETTA ÄR
"ONCE IN A LIFETIME" ... !!!!
Fan, kommer inte nån m dom där valium snart?!
Suck jag fastnade här.. Ikväll igen.. Ska bara försöka publicera INNAN jag råkar radera idag.. Y har blivit kallt å jag som inte ens tvättat håret än ;(
Fast de betyder nog bara att jag får ta ett hett bad i morgon med :D
Dax å se om hjärnan är utrustad med off-knapp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0