11 april kvällstankar...

Uhum.. Badet igen.. Hett vatten är mitt element verkligen.. Kanske för att jag är född i fiskens stjärntecken? How ever, i badbaljan är jag! Med mys-sällskap ;) det kom en liten tös i nattlinne tassandes..
- mamma? Ja hjärtat?
-får jag krypa ner i badet å mysa m dig? Fast klockan är sent?
Kan bara konstatera att ordet "nej" just i den sekunden totalraderades från mamma-ordlistan..!
Så nu ligger vi här o myser, i badkaret som är sisådär 1.60x1.60..
Lillan är lagom kokt o på väg upp
(mamma VARFÖR måste du bada i vatten som nästan RYKER?!)
Jag ska fylla på mer hett vatten att svepa om mig utanpå, ta fram vinglaset jag ställde undan, å fylla på med iskallt vitt inuti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0